חה"כ אקוניס: "מה שקרה אתמול זה אופורטוניזם חסר תקדים"

    אייל ראובן No Comments on חה"כ אקוניס: "מה שקרה אתמול זה אופורטוניזם חסר תקדים"

    ח"כ אופיר אקוניס מהליכוד לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "בני גנץ קנה חתול בשק. מה שקרה אתמול זה אופורטוניזם חסר תקדים: גדעון סער הגיע מהתחיה, הימין של הימין, ניסה להדיח ראש ממשלה ימני ועכשיו הא מוצא את עצמו בשמאל" | "הפריימריז בליכוד הוא חגיגה לדמוקרטיה, לא נוסדנו בבית קפה בתל אביב"

    צילום: פלאש 90
    9:30
    01.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בלינקן להרצוג: "הסיבה היחידה שאין עסקה היא בגלל חמאס"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ אופיר אקוניס, השר לשעבר מטעם "הליכוד": "אין לי מה להוסיף על הפתיח. מה שקרה אתמול זה אופורטוניזם חסר תקדים. גדעון סער הגיע מ"התחייה", הימין של הימין, ניסה להדיח ראש ממשלה ימני ועכשיו הןא מוצא את עצמו בשמאל"

    "שניים מחבריו הטובים, צבי האוזר שבשנות ה-90 סיכלו ממשלת ימין מכבסים מילים על מרכז ביטחוני. לדעתי גנץ עשה עסקה רעה, תקווה חדשה הם קבוצה חלקלקה ואופורטוניסטית והם לא יביאו לו שום קול מהימין"

    :בני גנץ קנה חתול בשק, תקווה חדשה. הם לא מפיקים שמות כדי לטשטש את הזהות. הוא יכניס אותם לכנסת אבל הם לא יישארו איתו בדרך. הדבר העיקרי הוא אחד בנובמבר, השיקול בין גנץ וגדעון לבין המחנה הלאומי".

    "הפריימריז בליכוד הוא חגיגה לדמוקרטיה, הליכוד הוא המפלגה הכי דמוקרטית בישראל. אנחנו לא משוריינים כמו יש עתיד ותקווה חדשה, זה עושה אותנו מפלגה הרבה יותר מחוברת לציבור – לא נוסדנו בבית קפה בצפון תל אביב או בבית בנוקדים. אנחנו לא מפלגה טוטליטרית".



    0 תגובות